Pages

Subscribe:

12 Mar 2009

GÜL ve GÖNÜL..




..Gönül gözü kör olmuş, akıl nerde kime ne.!


..Gönlüm güle vurulmuş, dikeninden bana ne.!


..Memnun bu cân hâlinden, aramayın bahâne..


..Dokunmayın hâlime.!


...

...

...

pacella..


5 Söz sizde:

cüzzamlı melek dedi ki...

siz bilir misiniz ki,
o gülün kokusunu bir kez koklamayagörsün can, canın manası kalmaz...
sizi okumamak gerek. doğru yola iletirsiniz mazallah.
elinize sağlık.

"Kul" dedi ki...

Sâfâ gelmişsiniz..

Cümleten yolların en doğrusuna vâsıl etsin Yaradan..(=

cüzzamlı melek dedi ki...

Amin.
evet, korkarım ki okumaya devam edeceğim. içimin en içine kaçan birşeyler canlı kalsın diye...

-mka- dedi ki...

Üstümden başımdan, sağımdan solumdan, içimden dışımdan, önümden arkamdan atamadığım bir şeyler oldu/var; "dokunmayın hâlime" derken buluyorum kendimi hep..

Ama ben bu "cân hâlimden" memnun değilim.. Şikâyet haddim de değil ya, neyse..

"Dokunmayın hâlime"

...

Vardım kırklar kapısına,
Baktım cennet yapısına..
Tapmışam Hakk kapısına;
Allah! Eyvallah, eyvallah..

Evvel Allah, âhir Allah,
Dönemem estağfirullah..
Bendeyim Allah eyvallah;
İmanım, Amentü Billah..

Eridi dağların taşı,
Akıttım gözümden yaşı..
Ali'dir imamlar başı;
Allah! Eyvallah, eyvallah..

Pir elinden içtim dolu,
Öğrendim erkânı yolu..
Emniyette mümin kulu;
Allah! Eyvallah, eyvallah..

Davut Sulâr canlar canı,
Mevlana, Mahmud hayranı..
Pîrimdir Veysel Karanî;
Allah! Eyvallah, eyvallah..

(Davut Sularî)

Eyvallâh..

-mka-

"Kul" dedi ki...

Eridi dağların taşı,
Akıttım gözümden yaşı..
Ali'dir imamlar başı;
Allah! Eyvallah, eyvallah..
____

Elleriniz dert görmesin..

Ali dendimi akan sular durur..

Tam da şu an "bugün bize pir geldi" yi dinlerken..Ne tevâfuk..