Pages

Subscribe:

7 Nis 2009

Gitmek lâzım..Ötelere..



GİTMEK LÂZIM..ÖTELERE..


Ne ki nefes Hû’yla ferah bulmadıkca..

Ne ki sayfa kalem Hakk’ı yazmadıkca..

Ne ki cânan derde derman olmadıkca..

Ne ki sürûr daim selâm olmayınca..

Ne ki eza Yâr’a tâbi olmadıkça..

Ne ki vuslat nâra canla yanmadıkca..

Ne ki yâren sırra vâkıf olmadıkça..

Ne ki cihad nefse kadem basmadıkca..

Ne ki ilim Nur’a vâsıl etmedikçe..

Ne ki ferah kalbte halvet olmadıkça..

Ne ki seher rûha urûc olmadıkça..

Ne ki hayat fenâya kalbolmadıkça..

Ne ki ölüm bâb-ı vuslat olmadıkça..

Ne ki mahşer hesab âsan olmadıkça..

Ne ki cennet rızâdade olmadıkça..


Her ne ki O’ndan berî,

O’ndan uzak..


Ey cân, kaldır ellerini, Allahu Ekber!

At arkaya..


Her ne varsa O’ndan berî..
O’ndan uzak..


Yâr secdede..


Var secdeye..
Emaneti ser secdeye..


Var git artık..

Ötelere..


Tâ ki cânın safâ bulsun..
Yâ Bâki entel Bâki..

***
hudabin

5 Söz sizde:

tasarım mekani dedi ki...

owwwwww.. superrrrr... Ya baki entel baki...
Cok guzel bir bloga sahipsiniz. Allah razi olsun. Selamlar, medinem

"Kul" dedi ki...

Ve aleykümselam..

Amin, cümlemizden razı olsun Rabbim..

Safâ gelmişsiniz..

umut~~hüzün dedi ki...

eline saglik artik kardes olduk yaa yada abla bilmiyorum nasil hitab edecegimi..:)
bu arada siirin cok duygulu..yuregine saglik..ben de malesef yok boyle bir kabiliyet..
masallah..

bu arada ilgin icin gercekten cok tesekkur ederim..inanirmisin..bu bal olayi beni biraz dusundurdu..hacdayken oksurukten kasik kasik yiyordum. ve bende gina derecesine gelmisti:))
ama bal ki herderde deva bilmezmiyim:)
tarcinim var bali da artik alayim yarin bir deneyeyim..anason konusun dada arama calismalarim devam ediyor:)
bi de bi internet sitesin de gokcek iksiri diye bir karisim var..alternatif tip..sizce hergorduum seye de inanmamam mi gerekir:( bilemiyorum..bal tarcin bunyeyi kuvvetli tutacak ceviz findik fistik:)) bunlardan bol bol yemek gerek..turkiyeye gittigim de kistlerim iicin bir operaasyon gecirecegim biliyorum:( ardin danda tupbebek tedavisi belki de...rabbim herseyin hayirlisini versin..bazen kendimi caresiz hissetsem de hic isyankar deilim cok sukur...herkesin bir imtihan vesilesi var benim de bu..belki de..rabbim hayirli kapilar acsin..her zorlugun ardin da elbet bir ferahlik vardir..ben inaniyorum ki rabbimin kapilari sonuna kadar bana acik..sadece sabretmem lazim..biliyorum:)
sevgiyle kal..

umut~~hüzün dedi ki...

tmm ablacim..zaten cokta icime sinmemisti:)

allah bagislasin..bi kiz bi oglan demek:)zorlardir eminim:) allah yardimcin olsun...hayirli guzel yerlerde olurlar insallah..

yaa ablacim herseyden onemlisi zaten sagligim:( bazen okadar yorucu oluyor ki agrilarim.anlatamam..ama hep sifa diliyom rabbim den sabir diliyom..ya safi cekiyorum..hep sabir diliyorum..daha beter durumda olanlari dusunuyorum ve sukrediyorum...
kafayi yiyecek kadar cahil bi insan deilim cok sukur..sadece ben de bu dunyanin bir meyvesi olan evllat istiyorum..ama kafayi yiyecek kadar deil:)
sevgiler..

by ene dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.