Pages

Subscribe:

5 Nis 2009

Onları ziyaret etmeye iştiyakın yok mudur?





İ'lem eyyühe'l-aziz!


Kabir, âlem-i âhirete açılmış bir kapıdır.

Arka ciheti rahmettir, ön ciheti ise azaptır.

Bütün dost ve sevgililer o kapının arka cihetinde duruyorlar.

Senin de onlara iltihak zamanın gelmedi mi?

Ve onlara gidip onları ziyaret etmeye iştiyakın yok mudur?

Evet, vakit yaklaştı.

Dünya kazûratından temizlenmek üzere bir gusül lâzımdır.

Yoksa, onlar istikzarla ikrah edeceklerdir.

Mesnevi-i Nuriye | 110

***

5 Söz sizde:

umut~~hüzün dedi ki...

teşekkürler öncelikle ziyaretiniz için..bu vermiş olduğunuz şifa bilgisi acaba ben de bulunan kist için mi?bilgilendirirseniz sevinirim:)

soğan suyu denedim..yine denemeyi düşünüyorum..
inşallah sebeb olur:)
sevgiler..

"Kul" dedi ki...

Rica ederim güzel kardeşim..

Ağrınızın kaynağı apandist olmadığına göre, yapılan teşhis de dahil verdiğim bitkiler tüm karın bölgesi iç hastalıklarında, bilhassa bayanlarda faydası inanımaz tesirler yapan bitkiler..

Aslında papatya baştan ayağa kadar tüm vücuda iksirdir..

İnşaAllah faydasını görürsünüz ki inanıyorum buna..Teşhisiniz de dahil..

"Kul" dedi ki...

Papatya tüm bayanların eli altında eksik olmaması gereken bir bitkidir..

Antiseptik özelliğinin yanı sıra, bilhassa zamanımıızn insanının stresle baş edebilmesinde de faydası modern tıptan eksik kalmaz..

Anason keza, onun artısı ağrı kesici özelliği de olması..

Papatyaya destek karışım yani..

umut~~hüzün dedi ki...

buraya da ekliyorum yazımı:)

gerçekten etklendim:) allah razı olsun..benim babane der külli şeyin sebebi:) şifa allahtan..papatyam var evde türkiye den getirdiğim ama anasonu umarım bulurum burda:S
hayırlısı tekrar teşekkürler..dualarına talibim..allah ebeden razı olsun

selamlar...

"Kul" dedi ki...

Eee gün görmüşl büyükler, boş demezler..(=

Orda aktar var mı bilemem ama, belki eczahanelerde bulabilirsiniz anasonu..

Molla Google da sorun bence, ben de bakardım fakat dil bilmeyince bulmak da zor..(=

Bulursunuz inşaAllah..

Babaannenizin de ellerinden öperim..